//Samogłoski – nazywanie – samodzielne czytanie. Metoda symultaniczno-sekwencyjna. Część 5.

Samogłoski – nazywanie – samodzielne czytanie. Metoda symultaniczno-sekwencyjna. Część 5.

Temat wprowadzania liter był poruszany kilkakrotnie. Tutaj znajdziecie poprzednie posty:

Jestem bardzo spóźniona we wpisach i naszych postępach we wprowadzaniu liter. Możecie to zauważyć po jeszcze letniej odzieży Zuzi :). W związku z istniejącą wtedy fascynacją samoprzylepnymi karteczkami, wymyśliłam taką pomoc w utrwaleniu poznanych samogłosek.

Potrzebujemy:

  • karteczki samoprzylepne
  • mazak
  • wydrukowane litery (zalaminowane lub w „koszulce”)
  • możliwe miejsce do przyczepienia liter ( ściana, lodówka, tablica)
Na każdej, samoprzylepnej karteczce napisałam samogłoskę.

 

Jak nauczyc pisac

 

Powiesiłam litery.

 

Dziecko poznaje litery

 

Praca Zuzi.

 

Jak nauczyc liter

 

Nauka liter

 

Ostatecznie można osiągnąć bardzo fajny efekt, gdy każda litera otoczona jest wieńcem karteczek, ale to  już zależy od aktywności dziecka ?
Pozdrawiam serdecznie, Ania
2018-05-05T17:39:41+00:00Październik, 2017|METODA SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNA|4 komentarze